2012. november 29., csütörtök

Hot Wheels Angry Birds


Mindenekelőtt szeretnék elnézést kérni a hosszas távollétért. Nem személyes lustaságom, hanem fényképezőgép hiány miatt nem tudtam néhány hétig bejegyzést írni a blogra. De az akadályt végre sikerült elgördíteni, úgyhogy most már nyugodt szívvel kívánok további kellemes használatot egykori jó kis Fuji S1500-asom szerencsés "megtalálójának".















Az Angry Birds őrület jó ideig elkerült; részben mert távol tartom magam az okos telefonoktól - igen, félek a konkurenciától :) -, illetve a nagy hype-ok is el szoktak kerülni. Ez így ki is tartott, egészen... mostanáig.
Mindennek a még szeptemberben vett Hot Wheels Angry Birds Red Bird az oka. A játékot ugyan közelebbről nem ismertem, azért el-eljutott hozzám néhány kép, vagy 9gag poszt a disznókra vadászó kamikáze madarakról. Így értelemszerűen ugrott a kosaramba a morcos tekintetű, négykerekű csipogó. S bár nem vagyok oda a HW fantázia autóitól, újra és újra mosolyra fakasztott a valószerűtlen gömbölyűség. Így a következő alkalommal már céltudatosan kerestem a verdát - egy kibontható másodpéldányra vadászva. Sikerült is találnom, hazaérve azonban nyilvánvalóvá vált, hogy ez a madárka sem repül ki a bliszteréből.

2012-es és 2013-as Angry Birds














Az újabb darab ugyanis már a 2013-as eresztésből való, kék-fehér hátteres csomagolásban volt, míg az előbb vásárolt példány narancssárga-zöld 2012 HW Premiere kiadás. Közelebbről megnézve kiderült, nemcsak a csomagolása különböző a két autónak; a minőségellenőr piros pöttye a régebbi autón az első, míg az újabbon a hátsó szegecset jelölte meg, s különböző, E26 / E34 jelölés van az aljára nyomtatva (Tudja valaki, mit jelent ez?)

Más nyomtatás, jelölés és szín az alvázon












Az alváz színe is különbözik némileg, a 2012-es kiadás hajszálnyival sötétebb; valószínűleg a felhasznált műanyag granulátum eltérő beszállításokból származott.
Persze a madarakhoz csatlakozott ellenfelük, a szintén 2013-as kiadású, kifejezetten bárgyú képű, rikítőzöld Minion malacka, amelyet a HW szerint nagy, amerikai V8-as vas hajt meg. Ennek az alján is az E34 jelzés olvasható, így az valamilyen gyártási sorozat, vagy batch / charge szám lesz. Minion már ismerősebb hatású volt, a Matchbox egyik legbrutálisabban degenerált fantáziaautóját, a Rhino Rodot idézi kialakítása; igaz a HW sokkal szerethetőbb karakter.

mb258-03.jpg
Matchbox Rhino Rod (Forrás)














És a sokkal aranyosabb Minion






















Szóval, három Angry Birddel a garázsomban, még mindig nem ismertem a játékot - ezt a hiányosságot egy agyzsibbasztó munkanap után hazaérve pótoltam be. A Facebookon futó Angry Birds Friends játékra kattintva elnyelt a sötétség. Bár eleinte "Gagyi Worms-koppintás!" mordulással kezeltem magamban, néhány perc múlva már barátaim eredményeivel küzdve pusztítottam a fizikai lehetőségeket alaposan kihasználó játékmezőn gúnyosan röfögő malacokat. Egy óra elteltével már személyes ügynek kijáró elszántsággal igyekeztem még több pontot elérni egy-egy pályán, s a Hot Wheels kisautója által megformált Minionok immár ádáz ellenségeim lettek, különösen a bukott pályákat követő horkantásaikkal. Végül a nehéz nap utáni kikapcsolódásom hajnal kettőkor ért véget, hogy aznap este ismét a képernyő elé telepedjek.
Köszönöm nektek Hot Wheels és Mattel, legújabb káros szenvedélyem!


3 megjegyzés:

  1. Gratulálok. Én ott tudtam hagyni a polcon, és a játékot továbbra sem ismerem. Pedig tényleg egész aranyosak, Rékának majdnem megvettem.

    VálaszTörlés
  2. Én szeretnék ilyen autót vásárolni, de sajnos nem találtam sehol. Hol lehet beszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencse kell hozzá és egy bevásárlóközpont :)
      Jobbára Tescóban, Auchanban, Müllerben szoktam beszerválni őket, de még kismillió helyen tarthatják eme jószágokat.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.