2013. április 24., szerda

Mr. Wolff's Toyota Celica TA22 Street'sozoku

Néhány hónappal ezelőtt zajlott némi polémia a Matchboxmemories és a ModelFreaks csapat tagjai közt a Hot Wheels Toyota Celica Bosozokuságát illetően. Végül a kérdés nem dőlt el - pontosabban mindkét tábor hű maradt véleményéhez - de piszkált a dolog rendesen: Mi lenne, ha megcsinálnám a két nézőpont közös nevezőjét? Már csak azért is, mert Andrew0807 megelőzött a shakotan-származék Celicájával és nagyságrendekkel jobban megépítette, mint ahogy azt én meg tudtam volna csinálni. Így nem maradt más hátra, mint Mr. Wolff műhelyében megépíteni az amerikai-japán szinergiát, a Street'sozoku Celicát.

















A szétfúrás és a kromofágfürdő után a színkombináció és az alávaló kerekek kiválasztása volt a legfontosabb kérdés. A Celicának az Andrew-féle sötétkék mellett a vörös-fekete színkombináció áll a legjobban, így a Revell festékkészletemből ezekhez nyúltam. A kerék választékból a 5-Spoke stílusnál jobbat nem találtam - mivel a kerékjáratok hatalmasak, kisebb kerekekkel röhejesen mutatott volna - de a kívánt stílust jobban kihangsúlyozó, színezetlen küllőjű ezüstkeretes verziót pakoltam az autó alá.

































Az első lámpákat aranyszínű festékkel emeltem ki, amelyet elég jól letompít a szélvédő anyagából képezett fényszóróbúra; így nem lett rikító. Az indexek értelemszerűen narancssárgát kaptak elől. Hátul kicsit gondban voltam, mivel elég sajátos kiosztást kapott a lámpa - vízszintes csík, benne egy kör és rá merőlegesen a rendszámtábla mellett függőleges csík. Igyekeztem a Celica eredeti sémáját követni, így a fekvő csík sötétbordó színt kapott, a kör lett az index, a sort pedig középen a fehér tolatólámpa zárja.

































A hátsó légterelő mellett a kilincsek, a motorháztető púpjai, a sidepipe vége és a hátsó kerékjárat szélesítések szegecselése kapott fekete festéket - a nyersre mart karosszérián ez utóbbiak voltak a legfinomabb és legtetszetősebb részletek. Sajnos az első szélesítések szegecseihez már nem volt elég erős az idegrendszerem - fene a Skorpió-vodkába :)) - de azok nem is annyira látványosak, így nem hiányzik túlzottan.

































Mr. Wolff végül elégedetten dőlt hátra székében a munka végeztével - noha messze nem tökéletes a multikulti Celica, de újabb lépést tett meg a jó customizálási gyakorlat felé, s közben kiválóan szórakozott. És ez a lényeg!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Nekem személy szerint jobban is tetszik, mint a sima HW.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.